Broszura a katalog

Reklama w formie papierowej w dalszym ciągu jest jednym z najlepszych nośników informacji. Niezależnie od branży klienci doceniają dobrze przygotowane katalogi firmowe oraz broszury reklamowe. Pomimo, że obecnie wszystkie informacje można znaleźć online, forma papierowej reklamy jest dużo bardziej doceniana.

Katalog reklamowy – przeznaczeni oraz główne zalety:

  •         To doskonała przestrzeń do zaprezentowania pełnej oferty firmy
  •         Daje nam możliwość umieszczenia profesjonalnych zdjęć produktów razem z pełnym opisem
  •         Świetnie sprawdzi się jako dodatek do zakupów oraz podczas targów i szkoleń branżowych
  •         Możemy go przesyłać w niezobowiązujący sposób naszym stałym klientom
  •         Można je wykorzystać w różnych celach – jako prezentację pełnej oferty, oferty promocyjnej, jako poradnik dla klientów lub jako informator dla potencjalnych partnerów biznesowych

Broszura reklamowa – czym się charakteryzuje:

  •         Posiada mniejszą powierzchnię na treści niż katalog reklamowy
  •         Jej głównym celem jest prezentacja samej firmy, a nie poszczególnych produktów
  •         Ciekawym elementem w broszurach jest opis sukcesów jakie odnosi firma oraz nagród które zdobyła w ostatnim czasie
  •         Są niewielkich rozmiarów dlatego możemy je umieścić w specjalnych stojakach lub na ladzie w sklepie, poczekalni lub na recepcji naszej siedziby lub firm współpracujących z nami
  •         Robią dużo bardziej profesjonalne wrażenie niż ulotki

Druk broszur oraz katalogów obecnie wykorzystuje najlepsze technologie. Możliwości są nieograniczone, jednak najważniejszym etapem wszystkich działań jest przygotowanie dobrego projektu. Nieprzemyślany i źle przygotowany katalog firmowy lub broszura przyniosą naszej firmie więcej problemów niż korzyści. Poprzez te dwa nośniki reklamy pokazujemy naszemu klientowi jak dbamy o każdy szczegół i jak profesjonalnie podchodzimy do kontaktu z klientami. Jeżeli uda nam się doprowadzić do sytuacji, w której klient zapozna się z naszymi materiałami promocyjnymi, to możemy to być jedyna sytuacja, którą albo wykorzystamy albo zaprzepaścimy nasze szanse na pozyskanie nowych klientów. Dlatego warto zainwestować swój czas w dokładne i profesjonalne przygotowanie katalogu oraz broszury reklamowej. Dzięki takim materiałom pieniądze zainwestowane w ich realizację na pewno zwrócą się z nawiązką.