Jak oryginalnie zapakować produkt?

Przysłowie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” dotyczy nie tylko ludzi, ale również przedmiotów. Wszyscy oceniamy w pierwszej chwili opakowanie, a dopiero później zawartość. Schludne, ciekawie przygotowane opakowania produktowe mogą pozytywnie wpłynąć na opinię o samym produkcie. Niestety te nieestetyczne mogą zadziałać na naszą niekorzyść, nawet jeżeli oferowane przez nas produkty są najwyższej jakości.

O czym powinniśmy pamiętać wybierając opakowanie produktowe

  •         Wybór właściwej wielkości oraz kształtu
  •         Dopasowanie rodzaju pudełka do naszego produktu
  •         Użycie gramatury materiału, który zapewni bezpieczeństwo podczas transportu
  •         Przygotowanie ciekawego projektu, który zostanie nadrukowany na wybranym opakowaniu

Opakowania produktowe stanowią bardzo ważną część budowania całego wizerunku marki. Dodatkowo są one istotne w kwestii bezpieczeństwa podczas transportu. Warto zaprojektować opakowania, które spełnią wszystkie potrzebne funkcje.

Opakowania produktowe – ciekawe propozycje

  •         Pudełka na zaproszenia – zaproszenie przekazane w pudełku od pierwszej chwili prezentują naszą firmę w pozytywny sposób. Dbanie o tego typu szczegóły stwarza aurę profesjonalizmy. Dodatkowo zaproszenia przekazane w ten sposób pięknie się prezentują i są zabezpieczone przed zagnieceniami
  •         Pudełka dekoracyjne – doskonale sprawdzą się do przekazywania gadżetów reklamowych lub pakietów promocyjnych. Dodając efektowne wypełnienie będą prezentowały się jeszcze lepiej. Ciekawym pomysłem będzie dołączenie karteczki z życzeniami lub krótką informacją o firmie
  •         Opakowania ozdobne na alkohol – w ostatnich latach stają się coraz popularniejsze. Można je zaprojektować z miejscem również na szklanki lub kufle. Przygotowując taki zestaw możemy stworzyć świetnie prezentujący się upominek
  •         Opakowania dopasowane do danego produktu – producenci coraz częściej korzystają z tej możliwości. Produkt przekazany w pudełku idealnie dopasowanym do niego zaprezentuje się jeszcze lepiej i zrobi wrażenie profesjonalizmu oraz dbania o najmniejszy szczegół. Na pewno zostanie dużo lepiej oceniony niż produkt bez specjalnego opakowania.

Estetyka, styl oraz schludność opakowania produktowego mają kluczowe znaczenie dla sprzedaży. Klient w pierwszej chwili widzi pudełko, a dopiero po jego otwarciu zawartość. Zadbajmy o to, żeby już po pierwszym spojrzeniu nabrał ochoty na zapoznanie się z samym produktem.