Marketingowy must-have? Roll up!

Roll-upy

Firmy biorące regularnie udział w targach, szkoleniach lub konferencjach doskonale wiedzą, że wyposażenie w materiały promocyjne to podstawa. To właśnie na tego typu wydarzeniach najczęściej nawiązujemy relacje biznesowe oraz spotykamy się z potencjalnymi klientami. To w jaki sposób zaprezentujemy się w danej sytuacji ma kluczowy wpływ na przyszłość naszej firmy.

Jednym z najczęściej wykorzystywanych produktów do promocji firmy jest roll up reklamowy. Jest to rozwijana z kasety płachta, na której możemy umieścić dowolną grafikę, ciekawe tło oraz informację reklamową. To doskonałe narzędzie, dzięki któremu możemy zwrócić uwagę na nasz produkt.

Roll-up – główne zalety

  •         Dzięki prostej budowie w łatwy i szybki sposób możemy roll up rozłożyć w dowolnym miejscu. Bez problemu poradzi sobie z tą czynnością jedna osoba, co jest dużym udogodnieniem podczas targów i szkoleń
  •         Cała konstrukcja jest lekka, dzięki czemu bez problemu można przenosić roll-up z miejsca do miejsca lub w szybki sposób zmienić jego położenie w zależności od potrzeb
  •         Roll-up reklamowy można w pełni spersonalizować, co sprawia, że jest on doskonałym nośnikiem reklamy naszej firmy. Dzięki dużej powierzchni na płachcie możemy umieścić podstawowe informacje o firmie lub o produkcie, który w danym momencie promujemy oraz ciekawą grafikę lub zdjęcie
  •         Materiały, z których przygotowywany jest roll up są wyjątkowo trwałe, dzięki czemu posłuży on nam przez długi czas. Płachta chowana jest do aluminiowej kasety po każdym użyciu, co sprawia, że nie jest stale eksponowana i nie traci swojego efektownego wyglądu

Roll up reklamowy jest wyjątkowo uniwersalnym produktem, ponieważ doskonale sprawdzi się wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. Głównie jest on wykorzystywany podczas targów branżowych, ale równie doskonale sprawdzi się w innych okolicznościach.

Gdzie można wykorzystać roll up reklamowy

  •         Targi branżowe – będzie się doskonale prezentował przy stoisku naszej firmy zachęcając do zapoznania się z naszą ofertą
  •         Eventy – naszą reklamę w formie roll upu możemy wystawić również podczas eventów firmowych lub branżowych oraz na imprezach masowych i plenerowych
  •         Przy wejściu do sklepu firmowego – w dużych galeriach handlowych ciężko jest się wyróżnić przy tak dużej ilości innych sklepów. Roll up reklamowy na pewno przyciągnie wzrok klientów i zachęci ich do wejścia
  •         Podczas szkoleń – doskonale sprawdzi się jako pomoc podczas prowadzenia różnego rodzaju szkoleń lub prezentacji

Jak widać roll-up to prawdziwy must have działań marketingowych. Dzięki niemu możemy zaprezentować naszą firmę oraz ofertę szerokiemu gronu odbiorców. Ciekawie przygotowana płachta na pewno przyciągnie wzrok i sprawi, że obserwator zainteresuje się tym co możemy mu zaoferować.