Jaki notes reklamowy wybrać?

notesy

Notesy reklamowe to gadżet, który z pewnością przyda się każdemu. Pozwala na zrobienie szybkich notatek, zatem będą one idealnym prezentem – na przykład dla użytkowników jakiejś konferencji czy szkolenia. Inwestycja w takie gadżety jest bardzo opłacalna, gdyż z reguły kosztują one niewiele.

Notesy reklamowe – dla kogo?

Notesy firmowe to skuteczna, a przede wszystkim niezwykle przystępna cenowo forma reklamy. Taki niewielki, a zarazem bardzo praktyczny prezent na pewno spodoba się każdemu. Umieszczenie logo reklamowanej firmy na notesie reklamowym sprawia, że wkrótce stanie się no bardzo rozpoznawalne! Takie gadżety wręcza się potencjalnym klientom, którzy chętnie skorzystają z usług przedsiębiorstwa, które sprawiło im tak miłą niespodziankę.

Rodzaje notesów reklamowych

Wybór najbardziej odpowiedniego notesu reklamowego może być nieco kłopotliwe. W podjęciu decyzji z pewnością przyda się krótki opis wszystkich dostępnych opcji. Notesy firmowe z nadrukiem mogą być zatem:

  • klejone – to najbardziej popularne notesy, które doskonale sprawdzą się w ramach prezentu na rozmaitych konferencjach czy szkoleniach. Obdarowani mogą praktycznie natychmiast zacząć korzystać z tego produktu, na przykład w celu zapisania sobie wszystkich najważniejszych informacji. Notesy tego typu są tanie, a ich klejenie umożliwia szybkie, a zarazem estetyczne wyrywanie niezbędnych kartek;
  • spiralowane – to najbardziej eleganckie notesy, jakie są dostępne na rynku. Posiadają estetyczne okładki, a ich kartki połączone są za pomocą spirali. Notesy tego typu doskonale sprawdzą się na poważnych spotkaniach biznesowych, gdzie taki prezent będzie na pewno mile widziany;
  • w formie kostki – takie notesy są również klejone, ale tworzy się je w kształcie sześcianu. Mają przez to nieco mniejszy rozmiar niż zwykłe notesy klejone, ale posiadają znacznie więcej kartek. Warto dodać, że wspomniany już rozmiar jest identyczny ze standardowymi biurowymi podstawkami, dlatego ich użytkowanie jest niezwykle łatwe.

Notes reklamowy – zalety

Notesy firmowe z logo są najpopularniejszą formą gadżetu reklamowego. Inwestycja w takie produkty jest bardzo opłacalna, gdyż zamówienie notesów jest naprawdę niewielkim kosztem dla firmy. Taka reklama sprawdza się dodatkowo idealnie, gdyż notesy są produktem bardzo praktycznym, który się po prostu użytkuje, a nie odkłada na półkę. Ważne jednak, by tego typu gadżety wyglądały oryginalnie – dzięki temu zamieszczone na nich logo będzie szybko rozpoznawalne, a potencjalni klienci chętniej skorzystają z usług promowanej firmy.

Notesy reklamowe można zamawiać w drukarniach. Zazwyczaj zainteresowani mają do wyboru wiele rozmiarów oraz wariantów kolorystycznych takich gadżetów, zatem łatwo jest stworzyć ten najbardziej odpowiedni dla danej firmy. Graficzny wygląd takiego produktu zależy głównie od potrzeb, a także indywidualnych wizji klienta. Niektóre drukarnie oferują jednak kompleksową pomoc w stworzeniu notesu reklamowego, który będzie najbardziej odpowiedni zarówno pod względem praktycznym, jak i estetycznym.