Projektowanie ulotek

Dobry projekt ulotki to podstawa. Ulotka może być skutecznym nośnikiem reklamowym, oraz kluczem do sukcesu Twojej firmy. Tutaj liczy się pierwsze wrażenie. Im lepsze – tym większą masz szansę, że potencjalny klient zainteresuje się właśnie twoją ofertą. Poniżej przedstawiamy kilka podstawowych informacji na temat tego, jak powinna wyglądać profesjonalna ulotka firmowa.

Jak zaprojektować ulotkę?

W projekcie ulotki ważna jest nie tylko sama treść, ale również odpowiedni wygląd i projekt. Całość powinna harmonijnie współgrać z identyfikacją wizualną firmy, uwzględniając kolorystykę, jeden font, interlinię oraz odstępy między akapitami. Warto w tym celu skorzystać z setek gotowych szablonów dostępnych w sieci, i spośród nich wybrać ten najlepiej dopasowany dla Twojej oferty.
Aby wybrać najlepszy projekt warto postawić sobie kilka podstawowych pytań. Zastanów się, co konkretnie chcesz osiągnąć poprzez ulotkę. Czy chcesz ją wykorzystać w celu informacyjnym – dzięki niej klient ma się dowiedzieć o istnieniu twojej firmy? Czy raczej chcesz wzbudzić jego zainteresowanie i w konsekwencji skorzystanie z twoich usług?
Pamiętaj, że ulotka ma jedynie zasiać zainteresowanie i wzbudzić ciekawość u odbiorcy, a nie przekazywać całą wiedzę i wyczerpywać temat. Skuteczna ulotka jest zatem czytelna, ciekawa i hasłowa. W tym przypadku sprawdzi się zasada, że im mniej tym lepiej. Spraw, by odbiorca na pierwszy rzut oka wiedział, co oferujesz. Nie mniej istotne jest, aby dać klientowi powód, aby chciał zachować twój materiał: kupon rabatowy czy bilet wstępu – są zawsze mile widziane.

2 Komentarzy

  1. Krzysztof

    W sumie czemu nie? Ulotka to zawsze dobry sposób na komunikację pomiędzy kontrahentem, a klientem.

  2. Monika

    Potrzebuję kogoś, kto stworzy dla mnie profesjonalną ulotkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *