Czym jest folder reklamowy, co powinien zawierać i jak go stworzyć?

Foldery reklamowe

W dobie Internetu klienci wyjątkowo cenią sobie materiały promocyjne przygotowane w formie papierowej. Przygotowanie tego typu materiałów zajmuje dużo więcej czasu niż umieszczenie informacji online, dodatkowo wymaga od nas kreatywności oraz sporej ilości czasu na zaprojektowanie całości. Klienci doskonale o tym wiedzą, dlatego takie materiały budują profesjonalny wizerunek firmy i są dużo bardziej doceniane. Jednym z najczęściej wykorzystywanych nośników reklamy jest folder reklamowy.

Czym jest folder reklamowy

Jest to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi wykorzystywanych do promowania firmy. Głównym celem folderów jest zainteresowanie potencjalnego klienta przedstawioną w nim ofertą oraz informacjami o samej firmie. Informacje w folderze powinny być przekazane w przejrzysty oraz atrakcyjny sposób. W folderach reklamowych, oprócz tekstu wykorzystywane są zdjęcia, grafiki, mapy oraz wykresy.

Co powinien zawierać folder reklamowy

  •         Informacje dotyczące naszych produktów – opis produktów nie powinien być zbyt długi. Folder reklamowy to jedynie ogólny zarys możliwości jakie daje nasza firma. Ważne jest wyszczególnienie informacji o tym jakie korzyści wynikają z zakupu właśnie naszych produktów
  •         Informacje dotyczące samej firmy – doskonale sprawdzą się tutaj informacje dotyczące nagród oraz wyróżnień przyznanych firmie
  •         Kolorystyka – powinna być zgodna z kolorystyką firmy. Dzięki temu odbiorca, któremu wręczymy nasz folder od razu będzie wiedział jakiej firmy on dotyczy. Zwiększy to rozpoznawalność naszej marki
  •         Zdjęcia oraz grafiki – muszą być najwyższej jakości. To one w głównej mierze przyciągają wzrok i sprawiają, że potencjalny klient będzie zainteresowany zapoznaniem się ze wszystkimi informacjami, które znajdują się w naszym folderze reklamowym

Bardzo ważne jest, aby foldery reklamowe były starannie wykonane. Możemy to osiągnąć tylko dzięki profesjonalnej drukarni. Ponieważ foldery niejako będą naszą wizytówką warto zdecydować się na wydruk próbny. Dzięki niemu będziemy mogli wprowadzić poprawki, a tym samym będziemy mieli pewność, że nasz folder reklamowy jest wykonany perfekcyjnie.

Bez dobrze przygotowanej kampanii reklamowej nasza firma ma małe szanse na wyróżnienie się na tle konkurencji. Foldery reklamowe to jeden z najlepszych nośników reklamy, dlatego warto włożyć wysiłek w cały proces projektowania. Dzięki dobrze przygotowanym materiałom promocyjnym możemy mieć pewność, że klienci docenią nasze starania i zainteresują się ofertą naszej firmy